nedelja, 6. januar 2019

Goriška Brda - Drugmbernca

Prosinec, četrtek 3.1.2019

Ko sva se s princesko v trdi temi vrnila s prve letošnje ture, sem šel takoj preverit aktualne vremenske napovedi. Žal se tekom dneva niso spremenile, še vedno so obetale dvomestne številke minusa že na višini poldrugega tisoč metra, kaj šele tisoč metrov višje. Zato sva sredo namenila počitku in iskanju primernega potepa, kjer nama mraz ne bo segel do kosti in naju veter ne bo prestavljal sem ter tja. Spomnil sem se nedavne ture na Sabotin, od koder sem imel krasen razgled na Brda, lanskega izleta v Šmartno in razgledovanja z razglednega stolpa v Gonjačah tistega dne in nenazadnje razglednih tabel, kjer so bile vrisane pohodniške in kolesarske poti. V sredo sem po jutranjem pasjem sprehodu sedel za računalnik. Nekaj minut brskanja po svetovnem spletu je bilo dovolj, da sem zbral vse potrebne podatke, nič kaj dosti dlje ni trajalo, da sva s princesko pripravila vse potrebno za potep. Ko sem prihodnje jutro preveril vremenske podatke in videl, da je doma stopinjo pod ničlo, v Biljah pa kar sedem, sem se odločil, da zdoma odideva malce kasneje, pot, na katero se bova odpravila, pa bo druga, nekaj krajša. Ker se nameravam v Brda vrniti, verjetno tudi vračati, bodo ostale poti prišle na vrsto kasneje, vsaj upam tako. V Turistično informacijskem centru ni bilo nikogar, tako da se o poti in poteh žal nisem imel s kom pogovoriti, tudi do zemljevidov nisem mogel priti, zato sva se na pot odpravila po spominu.





Tisto, kar sem si zapomnil iz prebranega na spletu, naju je spremljalo na potepu, tisto kar sem pozabil, pač ne. Pot je lepo označena in na razpotjih so smerokazi, tako da se med potepanjem naj ne bi izgubil. Poudarek je na naj, saj sva jo že kmalu po začetku ubrala po stezi med vinogradi namesto ob cesti in potem komaj zmogla prek potoka nazaj na pravo pot, nekje na sredi poti pa nisva našla nadaljevanja in sva dva ovinka prehodila ob cesti namesto ob vinogradu.














Ker se nama ni nikamor mudilo, je najino popotovanje trajalo precej dlje, kot obetajo opisi. Prelep dan je bil, da bi hitela. Preden sva po turi odpotovala v Solkan in kasneje domov, sva si bila edina, da morava pred praznikom češenj vsaj še enkrat obiskati te kraje. Kasneje bo gneče preveč in zna biti temperatura previsoka.

-> fotografije Goriška Brda - Drugmbernca

Ni komentarjev:

Objavite komentar