ponedeljek, 6. december 2021

Lucija, soline (kolesarjenje)

Gruden, sobota 4.12.2021

Takšne in drugačne sorte opravki in obveznosti, sem ter tja nekaj slabše vreme in mesec dni mine kot bi trenil. Mikale so me zasnežene gore, turne smuči in kak bolj osamljen kotiček, katerega se z nekaj truda in domišljije  še vedno najde. Ne najboljše razmere, sorazmerno visoka nevarnost plazov in kar precejšen mraz so me napotili, da razmišljam o drugačnih dejavnostih drugje in tako sem se odpravil na obalo. Po opravkih, "za  povrh" pa sem na avto naložil še bicikel in za dušo opravil krajšo vožnjo ob obali in njenem zaledju. 

Še pred kratkim sem bil prepričan, da mi en res lep kolesarski potep na Koroškem še letos ne uide, a so me obveznosti in vreme prehiteli, sedaj pa je tam zapadel še sneg. Škoda, zelo željena tura bo tako morala počakati vsaj do marca, saj zna tam v višjih legah sneg obležati kar dolgo. Zato sem iskal alternativo in jo kaj kmalu tudi našel. Druga kar velika želja, ki me mika nekje od pomladi, je, opraviti kolesarski potep, kjer se bo prevožena razdalja merila s tromestno številko. V poletni vročini mi do tega ni bilo, v turistično bolj obiskanih koncih je bila nepopisna gneča, tudi na cestah. Potem se je poletje prevesilo v jesen, dan je postal krajši, gore so bile in so še vedno na prvem mestu in sem, kjer sem. 

Današnji izlet, greh bi mu bilo reči potep, kaj šele tura, bilo je prekratko, je dodal še enega zadnjih kamenčkov v mozaik, ki bo prej ali slej privedel do željenih 100 plus kilometrov. Sedaj vem kje začeti, tam bom tudi končal, in kam se odpeljati. Tudi vem, katerim nesramno strmim klancem se bom izognil, kje bom kolesaril po stranskih cestah in kje bom posamezne vasice povezal z makadamskimi cestami in cesticami, po kateri vozim najraje.













Če sem dosedaj včasih težko izbral med peš in na kolesu, bo sedaj nekaj časa še težje, saj je turna oprema že pripravljena za nove podvige ... 

-> posnetek prevožene poti

Ni komentarjev:

Objavite komentar