sobota, 13. oktober 2012

Preblisk ; pasji in po pasje



Že res,da imam psičko.
Ampak navkljub temu, ali pa prav zato, te dni preživljam prave pasje dneve.

Kosmatinčka od M., tista dva, s katerima sem gore na novo odkrival, sta te dni pri meni na obisku. Recimo temu obisk  :)

Ju hranim, napajam, varujem, sprehajam. Se igramo in se crkljamo. 
In se nam dogaja.

Se trudim, da jima na moj način vračam vse lepo, kar sta mi ona dva dajala, ko smo se skupaj potepali marsikje od obale do visokih vršacev.

Moja princeska pa je nadstropje ali dva nižje. Ne na obisku, temveč na počitnicah. Recimo temu počitnice.









Je tako urejeno in poskrbljeno, da se imamo imenitno.
In je tudi res, da moraš biti vsaj malo pasji, da se lahko imaš imenitno.
Na tak ali temu podoben način.
V takem in temu podobnih primerih.

Ne samo pasje in ne samo po pasje :)  imenitno, temveč tudi drugače :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar