petek, 30. avgust 2013

Najin prvi dopust - Prebersee , Riedingtal in W. A. Mozart

En sam trenutek zadošča, da premagamo neskončno razdaljo.

( Rabindranath Tagore )

Bilo je med počitnicami, enkrat zvečer, ko me je nežno pogledala in mi šepetaje dejala: Jaz bi!  Tudi jaz bi, sem zašepetal nazaj. Izberi kje in me preseneti s tem, kaj bova, je odvrnila.
Uf.

In sem izbral stanovanjce v Zederhausu kot kje in plavanje, pohodništvo in W. A. Mozarta kot kaj bova. Presenetil pa s tem, da sem presenečenje presenetljivo razkril že med potovanjem na dopust.

Sprejem v Zederhausu je bil nad prijazen, tudi princeska je dobila darilce.

Šampanjec sva dala na hladno, potem pa smo se zapeljali do Prebersee-ja. Sprehodili smo se okoli jezera, nekaj malega pomalicali in se seveda tudi namočili v prijetno topli vodi.

Sladoled smo si privoščili v dolini in večerjo nekaj ur kasneje takisto.

Naslednji dan smo obiskali krajinski park Riedingtal.

Peš smo se odpravili do planine Schliereralm in se tam sprehodili okoli jezera Schliereralmsee.

Vreme se je kujalo in ko sva si v koči privoščila kavico, se je pošteno ulilo. Ker za popoldan obeti niso bili najboljši, smo se, ko je pojenjalo,  odpravili nazaj v dolino in kmalu nas je spet obsijalo toplo sonce. Špageti z morskimi sadeži zvečer in šampanjec nekaj ur kasneje so bili imeniten zaključek dneva.

Dan kasneje od naslednjega,  pa smo se odpravili v Salzburg.

Ker je v času našega obiska tam potekal poletni festival, smo vozilo pustili na obrobju mesta in se vanj odpravili z avtobusom. Po dolgem in počez smo se sprehajali po starem delu mesta, brez tortice in kave ni šlo, nekaj ur preživeli na gradu in si Mozartovo rojstno hišo, zaradi princeske, ogledali samo od zunaj.

Koncem dneva nismo bili nič manj lačni, kot smo po celodnevnem pohajkovanju v gorah, zato smo si privoščili še pizzo - pravzaprav sva si jo, princeska jo je namreč prespala pod mizo.

Za enodnevne ture pogosto potrebujeva šestindvajset ur.
Tokrat sva potrebovala pet dni, da sva zmogla tridnevni dopust.