torek, 19. julij 2022

Zajzera-Val Saisera (kolesarjenje)

Mali srpan, nedelja 17.7.2022

Pred počitnicami sem se želel še malce pretegniti na biciklu, zato sem se odpravil na Višarje. Začel sem v Žabnicah, pri spodnji postaje gondole, in se skozi Ovčjo vas odpeljal proti Zajzeri. Vreme je bilo hladno in oblačno, precej drugačno od napovedi. Na klancu za vasjo sem se počasi ogrel, kar prikolesarim do lesene hišice ob cesti, pred katero je stal mlajši mož. Pozdravu je sledil krajši klepet o tem in onem, nakar me povpraša, kam sem namenjen. "Nič ne bo, cesta je zaprta," mi odvrne. "Prav, grem pa do konca doline in nazaj grede naredim ovinek skozi Ukve," si mislim, se poslovim in odkolesarim naprej. Vreme je res turobno, gore so skrite za oblaki, le za nekaj kratkih trenutkov so pokukale skoznje, skupaj z nekaj sončnimi žarki. Počasi sem prisopihal do zatrepa doline in si na klopci nasproti velikega parkirišča privoščil krajši počitek. Sam sem bil deležen nekaj malega sonca, dočim se gore niso in niso hotele pokazati. Počasi me je pričelo hladiti, zato sem se topleje odel in odbrzel v dolino. Tam sem zavil v Ovčjo vas in se turistično počasi zapeljal skoznjo, zatem naredil ovinek proti Ukvam in nekaj prej zavil na kolesarsko stezo. Še nekaj kilometrov in prijeten potep je bil pri kraju.


















Ni komentarjev:

Objavite komentar