nedelja, 15. avgust 2021

Bloška planota (kolesarjenje)

Veliki srpan, petek 13.8.2021

Na Bloško planoto sem že večkrat pomislil, a kar ni prišla na vrsto. Naporen kolesarski vzpon na Peč dan prej me je sicer utrudil, a ne dovolj, da bi ostal doma. Na planoto sem se odpravil na nekakšen spoznavni izlet, da bodem imel nekaj osnove za načrtovanja prihodnjih potepanj.

Za izhodišče sem izbral Bloško jezero, tam je veliko parkirišče, tudi gostišče. Kolesaril sem skozi Novo vas, Velike Bloke, Ulako, Sveto Trojico, Malne, Ravnik, Lahovo in Kramplje, od koder sem imel do avta celo krajši kos makadama. Med potepom sem si ogledal cerkev Svetega Miklavža blizu Ulake in Martina Krpana v Sveti Trojici, plavanju po potepu pa sem se zaradi gneče ob jezeru odpovedal oziroma sem ga prestavil na prihodnjič.

Čeravno sem prevozil samo dvajset kilometrov, sem bil s potepom zadovoljen. Bilo je dovolj, da vem kaj lahko pričakujem prihodnjič, tudi dovolj, da sem prepričan, da bo teh prihodnjič kar nekaj...























Ni komentarjev:

Objavite komentar