torek, 10. november 2020

Rašica (kolesarjenje)

 Listopad, nedelja 8.11.2020

Nedeljsko jutro je bilo še bolj sivo od sobotnega. Megle in nizke oblačnosti sem bil naveličan, saj sem prav vse kolesarske potepe v zadnjem času pričel v podobno klavrnem vremenu. "Hm, samo druge pol poti, nazaj torej, si imel vedno krasno sonce, včasih je dan postal skoraj pravljičen," sem se menil sam s seboj, brskal po spletu in srkal kavico z mlekom. "Should I Stay or Should I Go" sem se spomnil hita nekdaj (tudi meni ) ljube in priljubljene skupine Clash. Bi, ne bi, recimo. Čim sem se spomnil na Rašico, sem se nehal spraševati ali bi in se mimogrede pripravil, da bom. Odločil sem se, da poskušam priti čim višje, saj, roko na srce, na sam vrh nisem kaj dosti računal. Začetnik in začetki, kondicija in podobno... Zato sem sklenil, da se v primeru, da ne bo šlo in bom primoran obrniti, domov vrnem z ovinkom pod Šmarno goro, da bo pot malce daljša in bom s tem imel nekaj več od dneva. Na moje največje veselje ovinek pod Šmarno ni bil potreben...
























Ni komentarjev:

Objavite komentar