nedelja, 22. november 2020

Zaklanec (kolesarjenje)

 Listopad, sobota 21.11.2020 

Zaželel sem si nekaj daljše ture od predhodnih, tudi drugje, saj sem dosedaj večinoma kolesaril v okolici Zaloga. Čeravno se na spletu najde ogromno tur in četudi sem tudi sam na marsikaj pomislil, sem se stežka odločil kam. Nekaj tur se mi je zdelo predolgih ali prekratkih, pri nekaterih sem se ustrašil strmih klancev. Pred odhodom sem še enkrat podrobneje prebral opis izbrane ture, prav vse mi je bilo po godu, razen... No, o tem ne bom, vsaj sedaj ne, morda nekoč, ko bom med opisom ene od bodočih tur obujal spomin na današnji dan.

Skozi mesto sem se odpeljal na Vič in od tam proti Horjulu. Mrzlo jutro, sonce in prazne ceste. Če ne bi v vaseh sem ter tja videl koga pred hišo ali na vrtu, bi se skoraj počutil osamljenega. Tudi avtomobilskega prometa je bilo bore malo. Užival sem na kolesu, poznalo se mi je, da sem med minulimi turami nabral nekaj nujno potrebne kondicije, zato sem vsake toliko pošteno pritisnil na pedala.


V vasi Zaklanec sem zavil v breg, proti Dolenji vasi, pričakujoč strm klanec. "Ga bom zmogel, ali bom moral peš, porivajoč kolo," sem se spraševal. V najnižji prestavi sem počasi pedaliral v breg in se vse bolj čudil samemu sebi. "Juhuhu, to je to," sem bil zadovoljen sam s seboj, ko sem uvidel, da mi gre cesta imenitno izpod koles in sem lahko prestavil v višjo prestavo. Na razglednem ovinku sem se ustavil, da sem naredil posnetek doline, po kateri sem se pripeljal, tudi cerkve Svetega Urha. Potem je bilo s klancem kmalu konec, do Dolenje vasi sem imel celo krajši spust. Tudi ta del poti sem prekolesaril sam, nikjer nikogar, le avto ali dva sta mi pripeljala nasproti. Mraz je ščipal v nos in ušesa, navkljub soncu je bilo zelo mrzlo, na travnikih ob cesti je bila slana. 








V Dolenji vasi sem zavil proti Dobrovi, rahlo spuščajoča cesta je dovoljevala lagodno vožnjo, če pa se mi je zahotelo hitrosti, sem odločneje pritisnil na pedala. V Dobrovi sem v krožišču pripeljal na že znano cesto in se po njej vrnil domov. 









"Dobro se je izteklo" sem si dejal, ko sem pospravil kolo v klet, nadvse zadovoljen s prevoženim.

Ni komentarjev:

Objavite komentar