četrtek, 20. april 2023

Vipava-Manče-dolina Branice-Štanjel-Manče-Lože-Vipava (kolesarjenje)

Mali traven, ponedeljek 10.4.2023

Današnji potep je bil namenjen vzdrževanju kondicije in nabiranju kolesarske kilometrine.

Sprva sem nameraval kolesariti po Vipavski dolini, blizu hitre ceste, a sem zaradi močne burje že med vožnjo do Vipave spremenil itinerar. Odločil sem se za že znano pot do doline Branice in dolino samo, na koncu pa nisem zavil proti Ajdovščini kot pred dobrim letom dni, temveč proti Štanjelu. Kar strm klanec do stare vasice je bil dobrodošel, saj sem zadnje čase kolesaril bolj ali manj po ravnem, ob in blizu morja, med prvomajskimi počitnicami pa imam za bregom predvsem hribovite cilje. Med kolesarjenjem je bilo vreme precej sončno, a zaradi burje hladno, tako da se med vožnjo nisem ustavljal. Kaj šele, da bi kje zunaj posedel ob kavici in rogljičku. Od Štanjela do Čehovina sem polagal ovinke, po suhi cesti z malo prometa je letelo, da je bilo veselje, potem sem moral še zadnjič v klanec do odcepa za Goče. Tam sem si ob skladovnici drv privoščil krajši počitek, saj je veter malce pojenjal in me je sonček prijetno pogrel. Pokuk na zemljevid je pokazal, da lahko zaključim po drugi poti oziroma cesti, zato sem v Mančah zavil v Lože in se od tam vrnil v Vipavo, kjer je še vedno vlekla močna burja.

-> posnetek prevožene poti
























Ni komentarjev:

Objavite komentar