sobota, 19. avgust 2017

Poizkus na Creto Grauzario

Veliki srpan , torek 15.8.2017

Če bi se izšlo po željah, bi pisal o vzponu na Creto Grauzario, tako pa . . . 

Spanec, kar ga je bilo, je bil krepčilen in ropotanje telefona, ki je naznanjalo da bo potrebno vstati, niti ni bilo nadležno. Kopalnica, zajtrk, klepet med nami in klepet z oskrbnikom, potem pa pot pod noge. Do potoka in še malo naprej navzgor po soncu, potem pa v senčni grapi med Grauzario in Cimo dai Gjai do sedelca Portonat. Na Portonatu smo se opremili in s pomočjo prusika preplezali vstopni skok, nato nadaljevali po polici v levo in od tam po gredini v desno . . . Prvi sem se ustavil jaz, za menoj še ostali, ogledovali smo si kam se pot nadaljuje, kako je izpostavljena . . .  in prišli do sklepa, da bi se z varovanjem, četudi samo navzdol grede, preveč zamudili in se zato odločili, da vzpon na vrh prestavimo do prihodnjič. Na Portonatu smo se sešli s prijateljico, ki se je na pot podala za nami in ji povedali kaj smo sklenili, potem pa smo mi odšli navzdol proti koči in ona navzgor proti vrhu. Ker je izkušena alpinistka je do vrha zmogla hitro in varno in ko se je nedolgo za nami vrnila v kočo, je potrdila naše mnenje, da bi bilo vsaj v sestopu varovanje na določenih mestih dobrodošlo.





















Včasih se ne izide povsem po željah, ampak tako pač je, ne samo v gorah ...

V koči smo si privoščili še obed, potem pa sestopili v dolino. Federico me je prijetno presenetil, ko mi je ob slovesu podaril dve knjigi, saj sta bila tako on kot Loretta presenečena, kako všeč so mi Karnijske Alpe in kraji pod njimi in še bolj nad tem, kje vse sem se že potepal. Il luogo in mezzo je knjiga, ki s prečudovitimi fotografijami predstavlja vas Dordollo v dolini Val Aupa in nje okolico, druga knjiga pa predstavlja 50 najlepših koč v Furlaniji Julijski krajini po avtorjevem izboru.



V Ukvah smo nakupili domače dobrote kot so sir, salame, skuta, grisini in še kaj in ker imajo tam tudi slasten sladoled, je vsak polizal še nekaj kepic, preden smo nadaljevali pot proti domu. 

Kot običajno smo se poslovili z: Do prihodnjič !

=> fotografije Poizkus na Creto Grauzario

Ni komentarjev:

Objavite komentar